IMPACT.«Неспокій»: приклад альтернативної дистрибуції
Лабораторія впливу для активістів і документалістів ЗМІНИ ЦЕ! Це три кейс-стаді та кінопокази від компаній, що розробляють стратегіі дистрибуції документальних фільмів ті інтегрують їх у правозахисні кампанії. У межах лабораторії – Ребекка Ешдаун – директорка кампаній маркетингової і дистрибуторської агенції Together Films, розповідає про модель гібридної дистрибуції. Ребекка спеціалізується на розвитку стратегічних партнерств, аби контент досягав якнайширшої аудиторії, а також керує організацією показів у кінотеатрах та на інших локаціях.
Якщо ви бажаєте у своїй повсякденній практиці використовувати колекцію документальних фільмів Міжнародного кінофестивалю Docudays UA, запрошуємо долучитися до мережі постійно діючих кіноклубів медіа-просвіти з прав людини Docudays UA.
Створити кiноклуб