Захід розпочали з того, що модератор розповів юнакам визначення термінів «гендер», «гендерна рівність», «дискримінація», «права людини» тощо. Учасники подискутували про права чоловіка і жінки в суспільстві, значення соціально-біологічних характеристик, соціальну та психологічну стать особистості.
Під час перегляду фільму хлопці стали свідками історії успіху головного героя — десятирічного Джованні. У нього є мрія: стати першим хлопчиком, який візьме участь у Чемпіонаті Нідерландів із синхронного плавання. Оскільки цей вид спорту вважається «дівчачим», не всі розуміють його прагнення. Але Джованні йде своєю дорогою, а Кім, його дівчина, чудово розуміє хлопця. Залишаючись наодинці, вони обговорюють своє майбутнє.
Учасники міркували над питаннями: «Чи скористається головний герой підтримкою Кім?», «Чи дійде хлопчина до Чемпіонату?».
Під час обговорення вихованці колонії звернули увагу на суспільно-моральні проблеми, які існують у сучасному суспільстві. Це умови праці, рівень заробітної плати та кар'єрне зростання чоловіків і жінок. Порівнювали участь обох статей в політичній, релігійній діяльності, розглядали розподіл обов'язків у сімейних взаємовідносинах та вихованні дітей. Говорили також про соціальні стереотипи, які продовжують існувати у нашому середовищі.
Підлітки на фліпчарті записали своє розуміння поняття дискримінації й гендерної рівності. Створили проєктивні зображення, на яких намалювали рівність чоловіків і жінок, а також справедливі закони для кожного і кожної, незалежно від національності, гендерної приналежності чи віку. Підлітки мріяли, щоб їх «закони» втілила кожна держава. Гуртом розробили правила успіху та шляхи до досягнення власного щастя у житті.
«Вихованці розширили свої знання щодо соціальних і культурних моделей поведінки чоловіків і жінок, зрозуміли, що треба викорінювати такі деструктивні прояви в суспільному житті, як гендерна нерівність і дискримінація. Одночасно намагалися розкрити власний потенціал, краще зрозуміти та проявити свої сильні сторони, навчитися ефективно працювати задля досягнення успіху», - зазначив начальник колонії Олександр Сайко.
Проєкт «Мережа DOCU/CLUB – за реформи!» фінансується Європейським союзом та Національним фондом на підтримку демократії.
Текст – Олена Удовицька.
Фото – з архіву державної установи «Кременчуцька виховна колонія».
Всi новини