Надія Кучер, головна редакторка онлайн-медіа «Фундамент» (Полтава), керівниця кіноклубу Docudays UA та учасниця менторської програми DOCU ДІЄ 2.0, підготувала і провела для колег навчальний семінар, під час якого поділилася практичними рекомендаціями з комунікацій зі ЗМІ.
«Модераторам і модераторкам кіноклубів необхідно будувати вдалу комунікацію із медіа. Це потрібно для того, щоб про діяльність кіноклубів та про рішення для громад, які можуть бути впроваджені завдяки заходам кіноклубів, дізналася якомога більша кількість людей.
Фото з архіву Надії Кучер
Поради, які я даю з власного журналістського досвіду, допоможуть налагодити взаємодію із ЗМІ. Підкажуть, як комунікувати і пропонувати свою інформацію, щоб ЗМІ не просто побачили її у своїй розсилці, а й прийняли. А це означає, що – опублікували ваш пресреліз, анонс заходу, прийшли на саму подію, стали інформаційним партнером тощо. Рекомендації полегшать роботу модераторам і модераторкам кіноклубів, оскільки містять чіткий алгоритм, як має виглядати лист, щоб він зацікавив медіа. Також в нагоді стануть поради щодо спілкування із журналістами, коли ви пропонуєте до опублікування ту чи іншу інформацію, запрошуєте висвітлити кінопоказ», – розповіла Надія Кучер.
Впевнені, що ці поради стануть в нагоді усім модератор/-кам нашої Мережі. Тож на які моменти радить звернути увагу Надія Кучер?
- Цінуйте не лише власний час, а й час інших
- Запрошення висвітлити подію: як зробити це правильно
- Не пишіть капслоком
- Речення – короткі
- Повага
- Врахувати рекомендації, викладені вище.
- Якісні фото (до речі, не біймося надсилати тексти і фото телеканалам, зараз вони активно наповнюють стрічки новин).
- Чіткість викладу, без «води».
- Ексклюзивність, оригінальність, актуальність (прив’язка до дат чи подій).
- Залучайте до заходів місцевих ЛСД (лідерів суспільної думки)
Це приверне увагу не тільки учасників, але й ЗМІ. При цьому орієнтуйтеся на вікову категорію, тематику тощо.
- Якщо редакція припустилася якоїсь помилки Краще не писати публічно.
- Взаємоввічливість, повага до роботи журналістів = запорука успішної співпраці
Не потрібно звинувачувати журналістів, якщо вони не пишуть запропоновані вами теми. Зверніться до іншої редакції, напишіть і надайте інформацію самі. Не повчайте журналістів, наприклад, як чи про що краще писати. Перш, ніж це робити, запитайте себе, чи вчите ви лікаря лікувати? Ще можу порадити хороші посібники: https://imi.org.ua/books/praktychnyj-posibnyk-komunikatsiya-hromadskyh-initsiatyv-dlya-tyh-hto-tvoryt-zminy-i1911 https://imi.org.ua/books/praktychnyj-posibnyk-dlya-pratsivnykiv-komunikatsijnyh-struktur-v-orhanah-vlady-i1910 (тут поради можна переймати ГО).
Повну версію Памятки можна скачати тут.
Мережа DOCU/CLUB фінансується Посольством Швеції в Україні, Національним фондом на підтримку демократії (NED) та Fondation de France.
Думки, висновки чи рекомендації належать авторам/авторкам та упорядникам/упорядницям цієї публікації і не обов’язково відображають погляди урядів чи благодійних організацій цих країн. Відповідальність за вміст публікації несуть виключно автори/авторки та упорядники/упорядниці.
Всi новини